- Общи игрални условия и правила
- Специфични правила
- Правила - Спорт
- Талон Спорт
- Талон - Виртуален футбол
- Правила - Виртуален футбол
- Рекламации
- Системи за комбиниране
- Създай залог
- Политика за защита на личните данни
- Политика за бисквитите
- Отговорен хазарт
- За нас
- Контакти
- Задължителни игрални условия и правила
- Видове коефициенти
- Лиценз
Правила - Спорт
- Игрите /маркетите, пазарите/, за резултатите от които участниците могат да залагат в секция „СПОРТ“ и специфичните правила за всеки от тях са публикувани в интернет сайта на дружеството www.sesamesport.bg. СЕЗАМ се стреми да поддържа актуална информацията за правилата на маркетите, които предлага за залагане. В случай, че не намирате правилата на даден маркет, моля обърнете се за информация към нас, преди да заложите на него. С осъществяването на залог на даден маркет, участника декларира, че приема правилата на СЕЗАМ за определяне на печалбите на него, независимо дали са публикувани на сайта.
- Залози се приемат до началото на най-рано започващата среща, включена в предвижданията на участника. За някои срещи СЕЗАМ може да приема залози по време на срещата, като в този случай се прилагат правилата за „Залози на живо“.
- Всички залози, направени за интервал от време от дадена среща, се уреждат на база резултата само от този интервал. Например – залог дали има ли гол в интервала между 10-та и 20-та минута от срещата е печеливш само ако в този интервал е вкаран гол. Аналогично залози за второ полувреме се уреждат на база резултата само от второто полувреме, като се приема, че то започва от резултат 0:0.
- СЕЗАМ, като Организатор, си запазва правото по всяко време и по свое усмотрение да:
откаже да приеме залог;
променя и добавя игри;
откаже да изплати печалби ако те се дължат на неизправност в софтуера.
- При подозрение за злоупотреба или опит за такава, СЕЗАМима право да задържи, откаже, или отмени всякакви изплащания.
- Валидни са резултатите, получени в редовното игрално време, определено от организаторите на съответния турнир, освен ако не е посочено друго в правилата на конкретния вид залог. СЕЗАМ може да обяви приемане на залози в допълнителното игрално време (продълженията), за което уведомява участниците в игрите. В тези случаи се обозначава за коя част от състезанието се предлагат съответните залози.
- Печалбите се определят на база резултатите, определени от СЕЗАМ, които от своя страна са определени на база резултатите, обявени от официалния организатор на съответната среща, вкл. статистическите данни за корнери, картони и т.н. или от телевизионното излъчване. Ако няма официален източник на резултатите или официален уебсайт, или има доказателство, че официалният източник на резултатите, или официалният уебсайт е сгрешил, ще използваме независими доказателства за подкрепа на уреждането на залозите. При липса на независимо доказателство или при наличие на големи противоречия в доказателствата, залозите се уреждат по преценка на СЕЗАМ.
- Ако събитие е прекъснато или отложено поради лошо време, всички залози остават неопределени.
- При отлагане на събитие или прекратяване преди изтичане на редовното игрално време и неизиграване в рамките на 48 часа от първоначално обявения от организаторите час на започване, остават валидни залозите, чиито резултат е бил определен преди прекратяването. Всички останали видове залози, за които не са определени резултати преди прекратяването на мача, се считат за познати с коефициент „1“.
- Информация за събития като дата, начален час, текущ резултат, които са на уебсайта, са само с информативна цел. СЕЗАМ не носи отговорност за грешки или промени в информацията за конкретен мач.
- В отборните спортни събития, ако някой отбор реши да участва в срещата с резервен или младежки състав, СЕЗАМ си запазва правото да анулира всички залози.
- Домакинството в дадена среща се определя единствено и само от организатора на съответната среща, независимо от това, на кой терен се играе. При промяна на домакинството в дадена среща, всички залози приети за нея се определят за познати с коефициент „1“. При наличие на информация СЕЗАМ ще обозначава в програмата срещите, които се играят на неутрален терен. В случай, че дадена среща не е обозначена в програмата, а се играе на неутрален терен, това не прави резултата от нея невалиден.
- Залози на взаимносвързани събития, не могат да бъдат комбинирани в една колонка (например: Залози за един и същи отбор, състезател, среща и т.н.), освен ако не е посочено друго. При констатиране на такива залози, СЕЗАМ си запазва правото, по своя преценка, да анулира една или повече от взаимносвързаните селекции.
- Ако пазар остане отворен след като вече е бил определен, имаме правото да анулираме направените залози в интервала за който е бил наличен на сайта след определянето на изхода му.
- В ситуации където технически повреди биха повлияли неблагоприятно на предлаганите услуги, си запазваме правото да анулираме всички залози поставени в интервала в който са се случили.
- Запазваме правото си да анулираме залози на който и да е пазар, който може да е афектиран от човешка, техническа и каквато и да е друга грешка, водеща до грешно отразени статистически данни и/или коефициенти.
- Запазваме правото си да анулираме залози на събития, чиито отбори/състезатели и/или категория, са отразени неправилно.
- Публикуваната на сайта и на терминалите информация за текуща минута на срещата, текущ резултат и друга статистическа информация са за удобство на участниците. СЕЗАМ не отговаря пред участниците при неточност в тези данни. Печалбите се определят и изплащат на база официалните резултати, определени съгласно т. 7.
ЗАЛОЗИ НА ЖИВО
- По време на срещата се приемат залози само за маркетите, за които има определени коефициенти. Крайният срок за приемане на залог за всеки маркет е до минутата на определяне на резултата от него. Залозите, приети в минутата на определяне на резултата и/или след това, се считат за познати с коефициент„1″.
- След старта на срещата залози не се анулират.
- Резултатите се въвеждат по време на срещата и/или след нейния край.
- При възникване на специфични условия, непозволяващи определяне по безспорен начин на изхода отдаден маркет, СЕЗАМможе да определи по своя преценка всички изходи от този пазар за познати с коефициент „1″.
- Футбол
1.1. Общи правила
1.1.1. За футболни срещи са валидни резултатите, получени в редовното игрално време, определено от организаторите на съответния турнир, освен ако не е посочено друго в правилата на конкретния маркет. СЕЗАМ може да обяви приемане на залози в допълнителното игрално време (продълженията) и/или за излъчване на победител чрез дузпи, за което уведомява участниците. В тези случаи се обозначава за коя част от състезанието се предлагат съответните залози.
1.1.2. Информация за срещата като дата, начален час, текущ резултат, които са посочени в програмата и на уебсайта, са само с информативна цел. СЕЗАМ не носи отговорност за грешки или промени в информацията за конкретен мач.
1.1.4. За залози от типа брой голове, автоголовете се зачитат за отбора, в полза на който са отбелязани, освен ако не е посочено друго в правилата на конкретния маркет.
1.1.5. Печалбите се определят на база резултатите, определени от СЕЗАМ, основаващи се на информацията от официалния организатор на съответната среща, вкл. статистическите данни за корнери, картони и т.н. или данни от телевизионното излъчване. Ако няма официален източник на резултатите или официален уебсайт, или има доказателство, че официалният източник на резултатите или официалният уебсайт е сгрешил, СЕЗАМ ще използва независими доказателства за подкрепа на уреждането на залозите.
1.1.6. При липса на независимо доказателство или при наличие на големи противоречия в доказателствата, залозите се уреждат по преценка на СЕЗАМ.
1.1.7. При отлагане на мача, или прекратяване преди изтичане на редовното игрално време, и неизиграване в рамките на 48 часа от първоначално обявения от организаторите час на започване, остават валидни залозите за маркетите, чиито резултат е бил определен преди прекратяването. Всички останали маркети, за които не са определени резултати преди прекратяването на мача, се считат за познати с коефициент „1“. Например: остават валидни залозите за първото полувреме, при положение че мачът е прекъснат след края на първото полувреме и т.н.
1.1.8. При определяне на резултата, се зачитат само головете, които са зачетени от съдията и са отразени в крайния резултат от срещата.
1.1.9. В случай когато ъглов удар (корнер) е отсъден, но не е изпълнен, то той не се зачита. В случай, когато за изпълнен ъглов удар е отсъдено преизпълнение (пребиване) от съдията, за изпълнен се зачита само един.
1.1.10. При определяне на картоните в срещата, се взимат предвид само картоните, отсъдени в редовното игрално време на мача. Картоните, отсъдени в почивката между полувремената или след обявяване от съдията на край на редовното игрално време, не се взимат предвид. Картоните, отсъдени на треньор или играч докато е на резервната скамейка, не се зачитат. При залози за картони – жълтите картони се считат за 1, а червените за 2. Вторите жълти картони, водещи до червен не се зачитат (т.е. максималният брой картони за един играч е 3). При залози за картони (точки) – жълтите картони се считат за 10 точки, а червените за 25 точки. Вторите жълти картони, водещи до червен не се зачитат (т.е. максималния брой картони – точки за един играч е 35). Картони показани на неиграещи членове на отбора (мениджъри, треньори, играчи на скамейката и др.) не се зачитат.
1.1.11. Комбинирани пазари – СЕЗАМ може да предлага комбинирани пазари от два или повече маркета с един коефициент за всеки възможен залог. В този случай, за да спечели, участника трябва да познае:
– когато се изисква познаване на всички маркети – всички изходи, на които е заложил. Например 1-во полувреме – 1х2 и Двата Отбора Да Отбележат – участника трябва да познае изхода от първото полувреме (1, х или 2) И дали и двата отбора ще отбележат гол (да/не) в първото полувреме.
– когато се изисква познаване поне на един от маркетите – поне един от изходите, на които е заложил. Например: при залог на „Двата отбора да отбележат ИЛИ над 2.5 гола“, селекция „НЕ“ се счита за печеливша, ако събитието е завършило при резултат: 0:0, 1:0, 2:0, 0:1 или 0:2.
1.1.12. За залози от типа сбор голове, автоголовете се зачитат за отбора, в полза на който са отбелязани, освен ако не е посочено друго в правилата на конкретния вид залог.
1.1.13. В случай на гол или промени породени от корнер/картон/дузпа, имаме право да анулираме залозите на база ситуация решена от ВАР (VAR – Video Assistant Referee)
1.1.14.Ако пазарът е отворен с липсващ или неправилен червен картон, имаме правото да анулираме направените залози.
1.2.Правила за специфични пазари
1.2.1.Печеливш Метод – В случай на повече от една среща, се вземат под внимание всички срещи от елиминационния сблъсък (Например: Срещи реванши, плейофни серии и др.)
1.2.2.Да се класира – В случай на повече от една среща, се вземат под внимание всички срещи от елиминационния сблъсък (Например: Срещи реванши, плейофни серии и др.)
1.2.3.Кой ще спечели финала – В случай на повече от една среща, се вземат под внимание всички срещи от елиминационния сблъсък (Например: Срещи реванши, плейофни серии и др.).
1.2.4.Кой ще спечели срещата за 3-то място – В случай на повече от една среща се вземат под внимание всички срещи от елиминационния сблъсък (Например: Срещи реванши, плейофни серии и др.)
1.2.5.Ако някой играч е наличен като селекция, в който и да е пазар за играчи, то те трябва да са част от стартовите 11, в противен случай, всички залози на тях ще бъдат анулирани.
1.2.6.Следващ голмайстор (вкл. Други) – Автоголовете се зачитат като залог „автогол“. В залог „Други“ се включват състезатели, които не са изброени в списъка с играчи, вратари и такива, които са на скамейката.
1.2.7.Голмайстор (вкл. Продължение) – Ако в срещата не се играят продължения, маркета ще бъде изплатен като резултат базиран на редовното време.
1.2.8.Да отбележи по всяко време и 1х2 – Състезатели, които не са изброени в списъка с играчи и отбележат гол, ще бъдат определени като победител „Други“.
1.2.9.Следващ голмайстор и 1х2 – Състезатели, които не са изброени в списъка с играчи и отбележат гол, ще бъдат определени като победител „Други“.
1.2.10.Да отбележи по всяко време и Точен Резултат – Състезатели, които не са изброени в списъка с играчи и отбележат гол, ще бъдат определени като победител „Други“, както и всеки резултат, който не е в списъка с резултати.
1.2.11.Следващ голмайстор и Точен резултат – Състезатели, които не са изброени в списъка с играчи и отбележат гол, ще бъдат определени като победител „Други“, както и всеки резултат, който не е в списъка с резултати.
1.2.12.Да отбележи по всяко време, Следващ голмайстор и Да Отбележи -Над 2/Над 3 – Пазарите се резултират на база резултатите постигнати от играчите предложени в пазара, които са участвали в мача за какъвто и да е период от време. Това включва играчи заменили други играчи като смени. Автоголове не се зачитат за резултиране на пазарите.
1.2.13.Пазари за интервали – Събития в мача които се случат по време на добавеното време на 2-те полувремена се зачитат към последния предложен интервал (41-45 мин, 31-45 мин/86-90 мин, 76-90 мин)
1.2.14.Пазарите за голове се резулират на база това кога топката преминава голлинията.
1.2.15.Пазарите за корнери се резултират на база това кога корнера е изпълнен.
1.2.16.Пазарите за картони се резултират на база това кога картона е даден.
1.2.17.Пазарите за засади се резултират на база това кога засадата е отсъдена, дори в случаите в които решението идва след помощ от ВАР.
1.2.18.Пазарите за дузпа се резултират на база кога нарушението довело до нея е отсъдено.
1.2.19.Следващ гол – метод на отбелязване:
– Пряк свободен удар – Голът трябва да е вкаран от изпълнението на прекия свободен удар или корнер. При рикошет или други отклонения на топката, голът се зачита само когато оригиналния изпълнител е записан като голмайстор.
– Дузпа – Голът трябва да бъде отбелязан от точката за дузпа. Голове вкарани след спасяване на вратар или след като топката е отклонена от греда не се зачитат.
– Автогол – Само когато даден гол е зачетен като автогол.
– Гол с глава – Последното докосване на голмайстора трябва да е с глава.
– Удар – Голът трябва да бъде отбелязан с част от тялото различна от главата.
– Без гол
1.2.3. Основни пазари
Краен резултат: Участника трябва да познае резултата от мача. Има 3 възможности (1 – победа за домакина, Х – равен резултат и 2 – победа за госта)
1-ви гол: трябва да се предвиди кой от двата отбора ще отбележи първия гол в срещата. Можете да заложите на опцията, че няма да бъдат отбелязани голове.
Двоен шанс: Нужно е да се познае резултата от мача. Има 3 възможности: 1X (печели отбора домакин или мача завършва наравно), X2 (печели отбора гост или мача завършва наравно), 12 (печели отбора домакин или отбора гост).
Брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове през мача ще бъде НАД, или ПОД посочената линия.
Маркетите от типа Брой голове след X минути игра се резултират на база головете, отбелязани в посочения интервал. Например: Брой голове след 10 минути игра, се резултира на база головете, вкарани до 10-та минута от срещата.
Хендикап (3 изходен): Трябва да предвидите крайния резултат от мача, като вземете предвид хендикапа в скобите. Точният резултат се добавя или изважда от головете, предложени в хендикапа и се определя кой печели: домакините, равенството или гостите.
Хендикап (2 изходен): Трябва да предвидите крайния резултат от мача, като вземете предвид хендикапа в скобите. Точният резултат се добавя или изважда от головете, предложени в хендикапа и се определя кой печели: домакините или гостите.
Азиатски хендикап или брой голове: В основата си тези пазари са аналогични на Хендикап (2 изходен) и Брой голове, но съществуват специфични линии, при които залозите се: връщат (определят за печеливши с коефициент „1“); определени за наполовина печеливши/губещи и наполовина да се връщат. Например при линия на брой голове „1“ и в срещата има отбелязан само един гол, залозите се връщат. При предварително зададено предимство за отбора гост „+1.25 (1; 1.5)“, а срещата завърши с победа за отбора домакин с 1 гол разлика, залозите направени за отбора гост наполовина ще се връщат и наполовина ще са печеливши, докато тези залози направени за отбора домакин ще се връщат наполовина и наполовина ще бъдат определени за губещи.
Двата отбора да отбележат: Трябва да предвидите дали и двата отбора ще отбележат гол в мача (Да) или поне един от отборите няма да отбележи (Не).
Точен резултат: Трябва да познаете точния резултат от мача в края на редовното време, например: (1-0, 3-0, 2-3…)
Равенство няма залог: Можете да заложите за победа на домакина или победа на госта. За да спечелите трябва да познаете победителя. Ако мачът завърши наравно, ще получите обратно залога си.
Първо полувреме/краен резултат: Трябва да предвидите изхода на първото полувреме заедно с крайния изход за целия мач. Възможните изходи са: (1/1, 1/X, 1/2, X/1, X/X, X/2, 2/1, 2/X и 2/2).
Печеливша разлика: Трябва да предвидите кой отбор ще спечели и с колко гола разлика ще спечели.
1-во полувреме – победител: Трябва да предвидите само резултата от първото полувреме на мача. Головете, отбелязани през второто полувреме на мача, не се зачитат.
1-во полувреме – брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой голове, отбелязани само през първото полувреме, ще бъде над или под посочената линия.
Брой корнери: Трябва да предвидите дали общия брой на корнерите изпълнени в мача е НАД или ПОД посочената линия.
Първи корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни първия корнер в мача.
1.2.2. Пазари за голове
Първи гол: трябва да се предвиди кой от двата отбора ще отбележи първия гол в срещата. Можете да заложите на опцията, че няма да бъдат отбелязани голове.
Брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове през мача ще бъде НАД, или ПОД посочената линия.
Алтернативен брой голове: Трябва да познаете общия брой голове, отбелязани в мача при алтернативни линии.
Двата отбора да отбележат гол: Трябва да предвидите, дали и двата отбора ще вкарат поне по един гол в мача (Да) или поне един от отборите няма да вкара (Не).
1-во полувреме – брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой голове, отбелязани само през първото полувреме, ще бъде над или под посочената линия.
Следващ гол: Трябва да познаете кой отбор ще отбележи следващ гол в мача (домакин, гост или без гол). Залозите са валидни за следващия гол, считано от момента на приемане на залога и отпечатване на квитанция от терминала.
Последен гол: Трябва да предвидите кой от двата отбора ще отбележи последния гол в срещата. Можете да заложите на опцията, че няма да бъдат отбелязани голове от момента на залога Ви до края на срещата.
Домакин – Брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от домакина през целия мач ще бъде над или под посочената линия.
Гост – Брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от госта през целия мач ще бъде над или под посочената линия.
Точен брой голове: Трябва да предвидите общия брой голове, отбелязани по време на мача от двата отбора.
Домакин точен брой голове: Трябва да предвидите точния брой голове, отбелязани от домакините по време на мача.
Гост точен брой голове: Трябва да предвидите точния брой голове, отбелязани от домакините по време на мача.
Брой голове (Интервал): Трябва да предвидите общия брой на отбелязаните голове дали ще бъде в някой от предлаганите интервали.
Нечетно/четно: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове в мача е нечетно или четно число, ако резултатът от мача е 0:0 , залозите се уреждат като „ четно “.
1-во полувреме – 1-ви гол: Трябва да предвидите кой от двата отбора ще отбележи първия гол в първото полувреме на срещата. Можете да заложите на опцията, че в първото полувреме няма да бъдат отбелязани голове.
1-во полувреме – Домакин брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от домакина през първото полувреме на мача ще бъде над или под посочената линия.
1-во полувреме – Гост брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от госта през първото полувреме на мача ще бъде над или под посочената линия.
1-во полувреме – Точен брой голове: Трябва да предвидите общия брой голове, отбелязани в първото полувреме на мача от двата отбора.
1-во полувреме – Нечетно/четно: Трябва да предвидите дали общия брой отбелязани голове в първото полувреме на мача е нечетно или четно число. Ако резултатът от първото полувреме на мача е 0:0 , залозите се уреждат като „ четно “.
1-во полувреме – Двата отбора да отбележат: Трябва да предвидите, дали и двата отбора ще вкарат поне по един гол в първото полувреме на мача (Да) или поне един от отборите няма да вкара (Не).
2-ро полувреме – брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой голове, отбелязани само през второто полувреме, ще бъде НАД или ПОД посочената линия.
Алтернативен 2-ро полувреме – Брой Голове: Трябва да познаете общия брой голове, отбелязани само във второто полувреме при алтернативни линии. При определяне на печалбите важат правилата за алтернативен брой голове.
2-ро полувреме – Домакин брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от домакина през второто полувреме на мача ще бъде над или под посочената линия.
2-ро полувреме – Гост брой голове: Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове от госта през второто полувреме на мача ще бъде над или под посочената линия.
2-ро полувреме – Точен брой голове: Трябва да предвидите общия брой голове, отбелязани във второто полувреме на мача от двата отбора.
2-ро полувреме – Двата отбора да отбележат: Трябва да предвидите, дали и двата отбора ще вкарат поне по един гол във второто полувреме на мача (Да) или поне един от отборите няма да вкара (Не).
2-ро полувреме – нечетно/четно: Трябва да предвидите дали общия брой отбелязани голове във второто полувреме на мача е нечетно или четно число. Ако резултатът от второто полувреме на мача е 0:0 , залозите се уреждат като „ четно “.
Домакин – да отбележи и в двете полувремена: Трябва да предвидите дали домакинът ще отбележи гол и в първото и във второто полувреме (Да) или поне в едно от полувремената няма да отбележи гол (Не).
Гост – да отбележи и в двете полувремена: Трябва да предвидите дали гостът ще отбележи гол и в първото и във второто полувреме (Да) или поне в едно от полувремената няма да отбележи гол (Не).
Двете полувремена над Х гола: Трябва да предвидите, че сбора от головете и в двете полувремена по отделно ще бъде над посочената линия (Х).
Двете полувремена под Х гола: Трябва да предвидите, че сбора от головете и в двете полувремена по отделно ще бъде под посочената линия (Х).
Кога ще бъде отбелязан 1-ви гол (интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от време ще бъде отбелязан първия гол. Ако гол бъде отбелязан в добавеното време, то той ще бъде зачетен към последните възможни интервали за предложения вид залог (Например: 31-45 мин, 76-90 мин. и т.н.);
Кога ще бъде отбелязан следващия гол (интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от време ще бъде отбелязан следващия гол. Залозите са валидни за следващия гол, считано от момента на приемане на залога и отпечатване на квитанция от терминала. Ако гол бъде отбелязан в добавеното време, то той ще бъде зачетен към последните възможни интервали за предложения вид залог (Например: 31-45 мин, 76-90 мин. и т.н.);
Кой отбор ще отбележи: Трябва да предвидите, кой отбор ще отбележи гол в срещата. Възможностите са:
само домакинът
само гостът
домакинът и гостът
нито един
1.2.4. Пазари за корнери
Повече корнери: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни най-много корнери в мача. Отсъдените, но не изпълнени корнери не се броят.
Пример: Съдията маркира корнер, но междувременно дава край на мача преди корнера да бъде изпълнен, в такъв случай корнера не се зачита за официалната статистика.
Брой корнери: Трябва да предвидите дали общия брой на корнерите изпълнени в мача е НАД или ПОД посочената линия.
Първи корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни първия корнер в мача.
Корнер хендикап: Трябва да предвидите отбора, който ще изпълни най -много корнери в мача, като се вземе хендикапа обозначен в скобите.
Домакин брой корнери: Трябва да предвидите дали общия брой на корнерите изпълнени само от домакина в мача е НАД или ПОД посочената линия.
Гост брой корнери: Трябва да предвидите дали общия брой на корнерите изпълнени само от госта в мача е НАД или ПОД посочената линия.
Брой корнери (Интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от брой корнери ще бъде общия брой на корнерите, изпълнени в мача.
Домакин – Брой корнери (Интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от брой корнери ще бъде общия брой на корнерите, изпълнени от домакина в мача.
Гост – Брой корнери (Интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от брой корнери ще бъде общия брой на корнерите, изпълнени от госта в мача.
Следващ корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни следващия корнер в мача.
Последен корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни последния корнер в мача.
Нечетен/четен брой корнери: Трябва да предвидите дали общото изпълнени корнери в мача са нечетно или четно число. Ако няма изпълнени корнери в мача, печелившата селекция е четно.
1-во полувреме – Повече Корнери: Трябва да предвидите кой отбор ще има повече изпълнени корнери през първото полувреме.
1-во полувреме – брой корнери: Трябва да предвидите дали общия брой на изпълнените корнери през първата половина на мача ще бъде НАД или ПОД посочената линия.
1-во полувреме – корнер хендикап: Трябва да предвидите отбора, който ще изпълни повече корнери през първото полувреме на мача, като се вземе предвид хендикапа посочен в скобите.
1-во полувреме – Домакин точен брой корнери: Трябва да предвидите точния брой на изпълнените корнери от домакина през първата половина на мача. Пазарът предлага 4 опции: 0-1, 2, 3 и 4+.
1-во полувреме – Гост точен брой корнери: Трябва да предвидите точния брой на изпълнените корнери от госта през първата половина на мача. Пазарът предлага 4 опции: 0-1, 2, 3 и 4+.
1-во полувреме – брой корнери (Интервал): Трябва да предвидите в кой от предлаганите интервали от брой корнери ще бъде общия брой на корнерите, изпълнени в първото полувреме на мача.
1-во полувреме първи корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни първия корнер през първото полувреме на мача.
1-во полувреме следващ корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни следващия корнер през първото полувреме на мача. Залозите са валидни за следващия гол, считано от момента на приемане на залога и отпечатване на квитанция от терминала.
1-во полувреме последен корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни последния корнер през първото полувреме на мача.
1-во полувреме нечетен/четен брой корнери: Трябва да предвидите дали общо изпълнените корнери в първото полувреме, са нечетно или четно число. Ако няма изпълнени корнери в първото полувреме, печелившата селекция е четно.
Първи до „Х“ корнера: Трябва да предвидите кой отбор първи ще достигне до определения брой „Х“ корнери по време на мача.
Първо полувреме – „Х“ корнер: Трябва да предвидите кой отбор ще изпълни дадения (изписан в заглавието на маркета) корнер през първото полувреме на мача.
Първо полувреме – Първи до „Х“ корнера: Трябва да предвидите кой отбор първи ще достигне до определения брой „Х“ корнери по време на първото полувреме.
1.2.5. Пазари за картони
Повече картони: Трябва да предвидите кой от двата отбора ще получи повече картони през редовното игрово време на мача.
Брой картони: Трябва да предвидите дали общият брой картони, присъдени по време на мача, е НАД или ПОД посочената линия. Жълтият картон се брои за един картон, а червения се брои за два, вторият жълт картон, който води до червен за играча не се брои като жълт.
Точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени по време на мача. Жълтият картон се брои за един картон, а червения се брои за два, вторият жълт картон, който води до червен за играча не се брои като жълт.
Домакин – Точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени домакина по време на мача. Жълтият картон се брои за един картон, а червения се брои за два, вторият жълт картон, който води до червен за играча не се брои като жълт.
Гост – Точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени на госта по време на мача. Жълтият картон се брои за един картон, а червения се брои за два, вторият жълт картон, който води до червен за играча не се брои като жълт.
1-ви картон: Трябва да предвидите на кой отбор ще бъде присъден първия картон през редовното игрово време на мача.
Следващ картон: Трябва да предвидите кой отбор през редовното игрово време на мача ще получи следващия картон. Залозите са валидни за следващия картон, считано от момента на приемане на залога и отпечатване на квитанция от терминала.
Брой наказателни точки: Трябва да предвидите дали общият брой точки от картоните, присъдени по време на мача, е НАД или ПОД посочената линия.
Жълт картон = 10 точки, Червен картон = 25 точки, вторият жълт картон, който води до червен за играча не се брои.
Обхват точки от картони: Трябва да предвидите обхвата на точките от картони, присъдени на двата отбора по време на мача.
Червен картон в мача: Трябва да предвидите дали ще бъде показан поне един червен картон в мача за някой от двата отбора.
Домакин червен картон: Трябва да предвидите дали ще бъде показан червен картон на домакините.
Гост червен картон: Трябва да предвидите дали ще бъде показан червен картон на гостите.
1-во полувреме – Повече картони: Трябва да предвидите кой от двата отбора ще получи повече картони през първото полувреме на мача или техния брой ще бъде равен.
1-во полувреме – Първи картон: Трябва да предвидите кой отбор ще получи първия картон в първото полувреме.
1-во полувреме – Следващ картон: Трябва да предвидите кой отбор ще получи следващия картон в първото полувреме, считано от момента на приемане на залога.
1-во полувреме – Брой картони (точки): Трябва да предвидите дали общият брой точки от картоните, присъдени по време на първото полувреме, е НАД или ПОД посочената линия.
1-во полувреме – точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени през първото полувреме на мача.
1-во полувреме – Домакин точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени на домакина през първото полувреме на мача
1-во полувреме – Гост точен брой картони: Трябва да предвидите точния брой картони, присъдени на госта през първото полувреме на мача.
1-во полувреме – Обхват точки от картони: Трябва да предвидите обхвата на точките от картони, присъдени на двата отбора по време на първото полувреме от мача.
1-во полувреме – Червен картон: Трябва да предвидите дали ще бъде показан поне един червен картон в първото полувреме за някой от двата отбора.
1-во полувреме – Домакин червен картон: Трябва да предвидите дали ще бъде показан червен картон на домакините през първото полувреме.
1-во полувреме – Гост червен картон: Трябва да предвидите дали ще бъде показан червен картон на гостите през първото полувреме.
1.2.6. Специални пазари
Кой отбор ще отбележи: Трябва да предвидите дали само домакините, гостите, двата отбора или нито един отбор няма да отбележи гол в срещата.
Домакин – без залог: Трябва да предвидите, дали срещата ще завърши при равен резултат или гостът ще победи. При победа на домакина, всички залози се определят за познати с коефициент „1“.
Гост – без залог: Трябва да предвидите, дали срещата ще завърши при равен резултат или с победа на домакина. При победа на госта, всички залози се определят за познати с коефициент „1“.
Домакин чиста мрежа: Трябва да предвидите дали отборът на домакините ще допусне гол през мача. Има 2 възможни изхода:
- Да (домакинът няма да допусне гол)
- Не (домакинът ще допусне гол)
Гост чиста мрежа: Трябва да предвидите дали отборът на гостите ще допусне гол през мача. Има 2 възможни изхода:
- Да (гостът няма да допусне гол)
- Не (гостът ще допусне гол)
Домакин – Да победи на нула: Трябва да предвидите, че домакинът ще победи и гостът няма да отбележи гол в мача.
Гост – Да победи на нула: Трябва да предвидите, че гостът ще победи и домакинът няма да отбележи гол в мача.
Домакин – Да спечели и двете полувремена: Трябва да предвидите, че домакинът ще спечели и двете полувремена. Отборът трябва да води след края на полувремето, като всяко полувреме започва от 0:0. За определяне на печалбите се взимат резултатите от полувремената поотделно.
Гост – Да спечели и двете полувремена: Трябва да предвидите, че гостът ще спечели и двете полувремена. Отборът трябва да води след края на полувремето, като всяко полувреме започва от 0:0. За определяне на печалбите се взимат резултатите от полувремената поотделно.
Домакин – Да спечели едно от полувремената: Трябва да предвидите, че домакинът ще спечели поне едно от полувремената. Отборът трябва да води след края на полувремето, като всяко полувреме започва от 0:0. За определяне на печалбите се взимат резултатите от полувремената поотделно.
Гост – Да спечели едно от полувремената: Трябва да предвидите, че гостът ще спечели поне едно от полувремената. Отборът трябва да води след края на полувремето, като всяко полувреме започва от 0:0. За определяне на печалбите се взимат резултатите от полувремената поотделно.
Най-резултатно полувреме: Трябва да предвидите, в кое от двете полувремена ще бъдат отбелязани повече голове.
Домакин – Най-резултатно полувреме: Трябва да предвидите, в кое от полувремената домакинът ще отбележи повече голове.
Гост – Най-резултатно полувреме: Трябва да предвидите, в кое от полувремената гостът ще отбележи повече голове.
1во/2ро полувреме и двата отбора да отбележат: Трябва да предвидите, дали един или и двата отбора ще отбележат гол в първото и/или второто полувреме. Възможните изходи са:
- Не/Не – нито един от отборите няма да отбележи гол нито в първото, нито във второто полувреме
- Да/Да – и двата отбора ще отбележат поне по един гол в първото и във второто полувреме
- Да/Не – и двата отбора ще отбележат гол в първото полувреме и няма да отбележат гол във второто
- Не/Да – и двата отбора няма да отбележат гол в първото полувреме и ще отбележат във второто поне по един гол.
Домакин – Да отбележи и в двете полувремена: Трябва да предвидите, че домакинът ще отбележи гол и в двете полувремена.
Гост – Да отбележи и в двете полувремена: Трябва да предвидите, че гостът ще отбележи гол и в двете полувремена.
Двете полувремена над Х гола: Трябва да предвидите, че и в двете полувремена ще бъдат отбелязани над Х гола.
Двете полувремена под Х гола: Трябва да предвидите, че и в двете полувремена ще бъдат отбелязани под Х гола.
Който и да е отбор да спечели: Трябва да предвидите, дали срещата ще завърши с победа на един от отборите (Да) или с равен резултат (Не).
1.2.7. Други пазари
Домакин – Нечетно/Четно: Трябва да предвидите, дали сбора от головете, отбелязани от домакина в срещата ще бъде нечетно число /1, 3, 5 и т.н./ или четно /0, 2, 4 и т.н./
Гост – Нечетно/Четно: Трябва да предвидите, дали сбора от головете, отбелязани от госта в срещата ще бъде нечетно число /1, 3, 5 и т.н./ или четно /0, 2, 4 и т.н./
Домакин – да спечели: Трябва да предвидите, дали домакинът ще спечели срещата (Да) или тя ще завърши наравно или с победа на госта (Не).
Гост – да спечели: Трябва да предвидите, дали гостът ще спечели срещата (Да) или тя ще завърши наравно или с победа на домакина (Не).
Мултиголове: Трябва да предвидите в кой от обявените интервали ще бъде общия брой голове отбелязани в мача. Можете да избирате между различни интервали.
Домакин – Мултиголове: Трябва да предвидите в кой от обявените интервали ще бъде общия брой голове отбелязани от домакина в мача. Можете да избирате между различни интервали.
Гост – Мултиголове: Трябва да предвидите в кой от обявените интервали ще бъде общия брой голове отбелязани от госта в мача. Можете да избирате между различни интервали.
1-во полувреме – Мултиголове: Трябва да предвидите в кой от обявените интервали ще бъде общия брой голове отбелязани в първото полувреме на мача. Можете да избирате между различни интервали.
2-ро полувреме – Мултиголове: Трябва да предвидите в кой от обявените интервали ще бъде общия брой голове отбелязани във второто полувреме на мача. Можете да избирате между различни интервали.
Домакина да отбележи: Трябва да предвидите дали домакините ще вкарат поне един гол по време на мача.
Госта да отбележи: Трябва да предвидите дали отборът на гостите ще отбележи поне един гол по време на мача.
Да се класира: Трябва да предвидите дали посоченият отбор ще се класира за следващата фаза на турнира.
Кой отбор ще спечели остатъка от мача: за определянето на залога като печеливш или губещ, се взима само резултата от мача след приемане на залога. Възможните изходи са домакин, равен, гост.
Кой отбор ще отбележи: Трябва да предвидите дали само домакините, гостите, двата отбора или нито един отбор няма да отбележи гол в срещата.
Ще има ли дузпи: Трябва да предвидите дали в мача ще се стигне до изпълнение на дузпи
Продължения Да/Не: Трябва да предвидите дали мачът ще стигне до продължения.
Метод на победа: Трябва да предвидите метода на победа за домакините или гостите. например:
Домакинът печели в редовното време
Гостът печели в редовното време
Домакинът печели в продълженията
Гостът печели в продълженията
Домакинът печели след дузпи
Гостът печели след дузпи
Продължения и гол: Трябва да предвидите дали мачът ще отиде в продълженията и ще има ли гол (Да) или не.
Продължения 1Х2 : Трябва да предвидите крайният изход (1X2) само от продълженията.
Продължения – отбор да спечели остатъка от мача: Независимо от текущия резултат на мача, към момента на поставянето на залога резултатът от събитието ще се счита за 0-0. Пазарът обхваща само продълженията.
Продължения – следващ гол: Трябва да предвидите кой отбор по време на продълженията ще вкара следващия гол. Има 3 възможни изхода: 1 (домакините), никой , 2 (гостите).
Продължения – Брой голове (Над/Под): Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове в продълженията ще бъде над или под посочената линия.
Продължения – Точен резултат: Трябва да предвидите точния резултат само от продълженията.
Дузпи – победител: Трябва да предвидите кой отбор ще спечели след изпълнението на дузпи.
Дузпи – „Х“ отбелязана дузпа: Трябва да предвидите дали дузпата “x” ще бъде отбелязана или не, по време на изпълнението на дузпи.
Дузпи – „Х“ гол: Трябва да предвидите кой отбор ще отбележи гол “x” по време на изпълнението на дузпи.
Дузпи – печеливша разлика: Трябва да предвидите с колко гола разлика ще спечели домакина или госта при изпълнението на дузпите.
Дузпи – Брой голове (Над/Под): Трябва да предвидите дали общият брой отбелязани голове при изпълнението на дузпи ще бъде над или под посочената линия.
Дузпи – Домакин брой голове (Над/Под): Трябва да предвидите дали головете отбелязани от домакина при изпълнението на дузпи ще бъде над или под посочената линия.
Дузпи – Гост брой голове (Над/Под): Трябва да предвидите дали головете отбелязани от госта при изпълнението на дузпи ще бъде над или под посочената линия.
Дузпи – точен брой голове: Трябва да предвидите точния брой голове отбелязани при изпълнението на дузпите.
Дузпи – Нечетно/четно: Трябва да предвидите дали общия брой голове отбелязани по време на изпълнението на дузпи е нечетно или четно число. 0 се зачита за четно.
Дузпи – Домакин Нечетно/четно: Трябва да предвидите дали броят голове отбелязани от домакина по време на изпълнението на дузпи е нечетно или четно число. 0 се зачита за четно.
Дузпи – Гост нечетно/четно: Трябва да предвидите дали броят голове отбелязани от госта по време на изпълнението на дузпи е нечетно или четно число. 0 се зачита за четно.
Дузпи – Точен резултат: Трябва да предвидите точния резултат по време на изпълнението на дузпи.
Автогол: Трябва да предвидите дали ще бъде отбелязан автогол в мача.
Дузпа в мача: Трябва да предвидите дали ще бъде отсъдена дузпа в мача независимо дали за домакините или гостите. Дузпата трябва да бъде изпълнена за да се брои. Всяка отсъдена дузпа но в последствие отменена чрез VAR не се зачита. Дузпите изпълнени след края редовното игрово време не се зачитат.
Да отбележи дузпа: Трябва да предвидите дали дузпа, отсъдена в мача, ще бъде отбелязана независимо дали от домакините или гостите.
Да пропусне дузпа: Трябва да предвидите дали дузпа, отсъдена в мача, ще бъде пропусната независимо дали от домакините или гостите.
Да спечели след като е изоставал: Трябва да предвидите дали отборът домакин/гост ще спечели, след като е изоставал в мача.
Домакина да спечели след като е изоставал: Трябва да предвидите дали отборът домакин ще спечели, след като е изоставал в мача.
Госта да спечели след като е изоставал: Трябва да предвидите дали отборът гост ще спечели, след като е изоставал в мача.
Да има VAR в срещата: Трябва да предвидите дали ще има, или не – VAR решение (преразглеждане на ситуация чрез видео от главния рефер/съдия) в дадения мач. Залозите важат само за редовното игрово време, евентуални продължения и дузпи не се зачитат. Уреждането на този тип залози, ще бъде валидирано само и единствено от статистиката на официалния уебсайт на федерацията.
Мулти резултати: Трябва да предвидите коя селекция ще съдържа правилния резултат от мача. Пазарите за Мулти резултати се предлагат на сайта.
Пример: Вие избирате селекция 0-0 / 1-1 / 0-1 / 1-0
Ако мачът завърши с един от резултатите които сте избрали, вашият залог ще е печеливш.
Владение на топката: Трябва да предвидите кой от двата отбора ще има по голямо владение на топката в процентно съотношение (взима се официалната статистика за двубоя). Залозите важат само за редовното игрово време.
1.2.8. Дългосрочни събития (Аутрайти)
При залози за класиране, ако два или повече отбора /състезателя/ се класират на едно и също място, ще бъде приложено правилото „Dead Heat”. При правилото „Dead Heat“ коефициентът на съответния отбор/състезател се дели на броя отбори/състезатели, класирали се на едно и също място. Печалбата се определя като залога се умножи по получения след деленето коефициент. В случай, че след деленето коефициентът е по-малък от 1, печалбата се изчислява при коефициент „1“.
Победител: Трябва да предвидите победителя в дадения турнир според официалното класиране на състезанието.
Топ 2, Топ 4, Топ 6, Топ 8, Топ 10: Трябва да предвидите дали избраният отбор или играч ще завърши на съответната челна позиция, когато състезанието приключи.
Кой ще завърши на по-предна позиция в лигата: Трябва да предвидите кой от посочените отбори ще постигне най -доброто класиране в края на дадения турнир или сезон, като се вземат предвид спечелените точки. Ако отборите завършат състезанието с еднакъв брой точки, официалното класиране публикувано от Футболната лига на съответната държава, ще бъде взето предвид, за да се определи победителят.
Да завърши последен: Трябва да предвидите дали посоченият отбор или играч ще завърши на последно място, когато състезанието/шампионата приключи.
Най-добър новопромотиран отбор: Трябва да предвидите кой новопромотиран отбор (влязъл от по долното ниво на съответната държава) ще завърши на най-високата позиция в дадения турнир/шампионат. Ако има равенство в точките, официалното класиране публикувано от Футболната лига , ще бъде взето предвид, за да се определи победителят. Плейофите в края на сезона ще се броят.
Да завърши в горната половина на класирането: Трябва да предвидите кой от посочените отбори ще завърши в горната половина на дадения турнир/лига (например в лига с 16 отбора, избраният отбор трябва да завърши на позиции от 1 до 8).
Победител без (избрани) отбори: Трябва да предвидите победителя в посоченото състезание (кой отбор ще завърши най -високо в посочения турнир), без да взимате предвид посочения отбор(и). Например: Висша Лига 2020/21 – без „Големите шест“, би означавало който и да е тим да завърши най напред в класирането на Висшата Лига през сезон 2020/21г., изключвайки от класирането Арсенал, Челси, Ливърпул, Манчестър Сити, Манчестър Юнайтед и Тотнъм.
Отбор да отбележи най-много голове: Трябва да предвидите кой отбор ще вкара най -много голове в целия турнир. Ако два или повече отбора отбележат еднакъв брой голове, ще бъде приложено правилото „Dead Heat”.
Отбор да отбележи най-малко голове: Трябва да предвидите кой отбор ще вкара най -много голове в целия турнир. Ако два или повече отбора отбележат еднакъв брой голове, ще бъде приложено правилото „Dead Heat”.
Най-добър отбор на турнира: Вие залагате кой отбор в конфедерацията ще стигне най -далеч по време на турнира. Ако има равенство между няколко отбора и те са елиминирани в една и съща фаза, ще се приложи правилото за „Dead Heat“.
Голмайстор: Трябва да предвидите играча, който ще вкара най-много голове по време на дадения турнир. Головете, отбелязани в други състезания, не се вземат предвид. Ако избраният играч играе поне веднъж през сезона, залога ви остава валиден, в противен случай ще бъде анулиран. Ако два или повече играча отбележат еднакъв брой голове, ще бъде приложено правилото „Dead Heat”. Всички залози за голмайстор на даден турнир/първенство, се уреждат по правилата, определени от организатора преди старта на турнира.
Изпадащи: Трябва да предвидите кой отбор или отбори ще изпаднат от даден турнир след неговото приключване.
Играч с най-много асистенции: Трябва да предвидите кой играч ще направи най-много асистенции по време на посочения турнир. Резултатите се взимат от официалната федерация и ще бъдат използвани за целите на уреждането. Ако два или повече играча имат еднакъв брой асистенции, ще бъде приложено правилото „Dead Heat”.
Победител в групата: Вие залагате за отбора, който ще завърши на първо място в своята група.
Фаза на елиминация: Вие залагате на фазата, в която определен отбор ще бъде елиминиран от състезанието.
Кой отбор ще допусне най-много голове: Вие залагате за отбора, който ще допусне най-много голове по време на участието си в надпреварата.
Най-резултатен отбор: Вие залагате за отбора, който ще вкара най-много голове по време на участието си в надпреварата.
Отбор голмайстор: Вие залагате на кой футболист ще вкара най-много голове за отбора си по време на турнира. Опцията „Без голмайстор“ означава, че никой няма да вкарва голове в дадения отбор. В случай на равенство между двама или повече играчи, ще се приложи правилото за „Dead Heat“.
Да достигне Финал/ Полуфинал/ Четвъртфинал: Трябва да предвидите дали посоченият отбор ще се класира за конкретния кръг на турнира.
Победител и Голмайстор: Трябва да предвидите кой отбор ще спечели турнира и играча, който ще вкара най-много голове. Правилата за победител и голмайстор важат за избрания пазар, като и двете селекции трябва да спечелят, за да е печеливш залога.
Най-добър играч на турнира: Трябва да предвидите кой футболист ще бъде обявен за най -добър играч на турнира. Резултатите се взимат от федерацията и ще бъдат използвани за целите на уреждането.
Печеливша група: Трябва да предвидите групата на отбора победител в посоченото състезание.
Да се класира от групата: Трябва да предвидите дали избраният от вас отбор, ще успее да продължи напред (да се класира) в турнира от споменатата група. Пазара предлага 2 опции (Да) или (Не).
Да отпадне след дузпи: Трябва да предвидите дали избраният отбор ще бъде елиминиран от турнира чрез изпълнение на дузпи.
Точно точки в групата: Трябва да предвидите точно колко точки избраният отбор ще спечели в груповата фаза.
1.3. Определяне на резултатите
1.3.1. Ако пазар остане отворен след случило се едно или повече от дадените събития (отбелязан гол, даден червен или жълт картон, дузпи), имаме правото да определим направените залози в този интервал за познати с коефициент „1“;
1.3.2. Ако пазарът е отворен с липсващ или неправилен червен картон, имаме правото да определим направените залози за познати с коефициент „1“;
1.3.3. При очевидна техническа грешка имаме право да обявим направените залози за познати с коефициент „1“;
1.3.4. Ако е въведен грешен резултат, имаме право да определим всички залози и пазари за познати с коефициент „1“ за времето през което сгрешеният резултат е визуализиран;
1.3.5. Ако имената на отборите или категорията са визуализирани погрешно имаме право да обявим приетите залози за познати с коефициент „1“;
1.3.6. В случай на гол или промени породени от корнер/картон/дузпа, имаме право да определим направените залози за познати с коефициент „1“ на база ситуация, решена от ВАР (VAR – Video Assistant Referee);
1.3.7. „Да отбележи по всяко време“, „Следващ Голмайстор“ и „Да отбележи 2“ или „Да отбележи 3+“:
1.3.7.1. Автоголове не се зачитат към резултирането на пазара;
1.3.7.2. Всички играчи взели участие в мача от началото му или предходния гол се считат за участващи;
1.3.7.3. Ако играч, който не е сред предложените, отбележи гол, всички направени залози на предложените играчи остават валидни.
1.3.8. Пазари за времеви интервали (Interval Markets):
1.3.8.1. Головите пазари се резултират на база момента, в който топката преминава голлинията, а не момента в който е направен ударът;
1.3.8.2. Пазарите за интервал от време за ъгловите удари се резултират на база, когато ъгловият удар е изпълнен, а не когато е отсъден;
1.3.8.3. Пазарите за интервал от време за картони се резултират на база, когато картонът е получен, а не когато събитието довело до картона се е случило;
1.3.8.4. Засадите се резултират на база момента, в който са обявени от съдията, а не когато събитието се е случило. Това правило важи и когато има ситуация на разглеждане с ВАР (VAR – Video Assistant Referee);
1.3.8.5. Залози за дузпи ще бъдат резултирани на база, когато съдията отсъди нарушението, а не когато събитието довело до отсъждането се е случило. Това правило важи и когато има ситуация на разглеждане с ВАР (VAR – Video Assistant Referee);
1.3.8.6. Дузпи, които са отсъдени, но не са изпълнени не се зачитат;
1.3.8.7. За всички пазари за интервали, събитията (голове, корнери, картони и др.), които се случат в добавеното време на първото или второто полувреме, се отнасят към последните възможни интервали за дадения период. (Например: 41-45 минута, 31-45 минута, или съответно 86-90 минута, 76-90 минута и т.н.)
- Американски футбол
2.1. Общи правила за Американски футбол
2.1.1. При срещи по американски футбол първото полувреме включва първа и втора четвърт, а второто полувреме – трета и четвърта четвърт.
2.1.2. В ситуации където среща е отложена, прекъсната или прекратена преди изтичане на редовното игрално време и не бъде изиграна/доиграна в графика на съответния кръг (Четвъртък – Сряда местно време), всички залози ще бъдат анулирани.
2.1.3. Нов първи даун и ярдове, спечелени след наказания няма да бъдат считани за изплащане.
2.1.4. Ярдове спечелени след фийлд гол няма да се броят за към крайната бройка ярдове спечелени за даденото отиграване.
2.1.5. Тъчдаун се отсъжда за първи даун, само когато нападението отбележи тъчдаун.
2.2. Правила за специфични пазари
2.2.1. Хth атака, отиграванe N – тип отиграване – Sack се смята за „Пас плей (Pass play)”. Само пас напред ще бъде зачетен за „Пас плей (Pass play)”;
2.2.2. Хth атака, отиграванe N – приключване на пас – Само пас напред ще бъде зачетен за „Пас плей (Pass play)”;
2.2.3. Хth атака – резултат – Само офанзивни атаки ще бъдат считани за изплащане. Атака приключила с „интерсепшън ретърн тъчдаун (interception return touchdown)” от защитата, не се зачитат за изход „Тъчдаун“.
2.2.4. В случай на “ноу плей (no play)”, всички маркети ще бъдат изплатени със следващото отиграване или познати с коеф. 1, ако атаката завърши преди съответното отиграване.
2.2.5. В случай, когато атака завърши преди номера на съответното отиграване (Play), всички маркети от съответното отиграване ще бъдат считани за познати с коеф. 1. Това включва пънт и фийлд гол.
2.2.6. Всички оферирани играчи се зачитат за участващи. Селекцията ‘Други‘ включва всички играчи които не са в списъка, но не и тези в списъка които нямат активни коефициенти.
2.2.7. Играчи от защитата или от специалния отбор се зачитат като „Домакин Defensive/Special Teams играч“ или „Гост Defensive/Special Teams играч“ за изплащане, дори играча да е включен като отделен играч.
- Лека Атлетика
Прилагат се общите правила.
- Австралийски Футбол
4.1. Общи правила за Австралийски Футбол.
4.1.1. Всички пазари, освен ако не е упоменато друго, се предлагат за редовните 80 минути игра.
4.1.2. При всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Бадминтон
5.1. Общи правила за Бадминтон
5.1.1. В случаите, когато играч или отбор се оттегли, всички неопределени пазари ще бъдат анулирани.
5.1.2. Официално отнетите точки ще важат само за неопределените пазари.
5.1.3. При всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Банди
Прилагат се общите правила.
- Бейзбол
7.1. Общи правила за Бейзбол
7.1.1. Всички залози се смятат за валидни, независимо от започващия питчър или промени в започващия питчър, освен за МЛБ където тези промени водят до анулиране на залозите.
7.1.2. Всички пазари ще бъдат уредени в съответствие с резултата след 9 ининга (8 ½ в ситуациите където домакините водят).
7.1.3. Всички неопределени залози за специфичен период ще бъдат анулирани ако той не завърши, освен в ситуациите където изискването те да бъдат резултирани е изпълнено.
7.1.4. Mercy Rule – в срещи където съдията/съдиите прекратят мача чрез ‘Mercy Rule’, резултатът се счита за валиден, независимо от бройката изиграни ининги. Това може да се случи в срещи, където един от отборите има привидно непреодолима преднина пред другия.
7.1.5. Имената на пазарите може да не отразяват терминологията използвана в бейзбола. Молим да се обърнете към списъка с термини долу:
Име на пазара | Терминология |
Период | Ининг |
Продължение (ПР) | Екстра ининг (ЕИ) |
Точки | Рънове |
Полувреме | Резултатът след 4 ½ ининга |
7.2. Правила за специфични пазари
7.2.1. Победител (+ЕИ) – премач пазарът за Победител (+ЕИ) ще бъде резултиран на база 5 ининга (4 ½ в случаите където домакините водят в резултата) ако мачът не се изиграе изцяло.
7.2.2. Списък с пазари изискващи мачът да се изиграе напълно:
Печеливша Разлика (+ЕИ)
Хендикап
Четно/Нечетно (+ЕИ) (incl. Extra Innings)
Ще има ли Екстра ининг?
Домакинът да батира в 9-ти ининг
Отбор с повече спечелени ининги
Отбор с най-резултатен ининг
Най-резултатен ининг
Ининг 1-5 (Всички видове) и Ининг от-до (Всички видове) – Тези пазари ще бъдат резултирани на база резултата от първите 5 ининга (4 ½ ако домакините водят).
Кога ще бъде решен мача? & Ще има ли екстра ининг? – Печелившите селекции ще са съответно Всеки Екстра Ининг и Да, независимо от това дали екстра ининга ще се изиграе или не.
Резултат от Х-то батиране на & 3-ти страйк от Х-то батиране на – ако има сигнализирана принудителна 1-ва база (walk), то ще се брой за излизане за батиране и двата пазара ще бъдат анулирани.
Първи до Х ръна – Ако нито един отбор не достигне до определената бройка рънове, всички залози ще бъдат анулирани.
7.2.3. Пазари за играчи:
7.2.3.1. Ако среща бъде прекъсната или прекратена и играта не се възобнови в рамките на 5 часа, всички залози за играчи ще бъдат анулирани.
7.2.3.2. Ако играч не е част от стартовия състав, залозите на него че бъдат анулирани.
7.2.3.3. Мачът трябва да продължи поне 8 ½ ининга за да са валидни залозите.
7.2.3.4. Статистически данни използвани в пазарите за играчи:
– Удари (Hits – H) – Са батирани топки, чрез които се достига база без да има принос от грешка на полевите играчи.
– Хоум Рън (Home Run – HR) – Батъра трябва да докосне 4-те бази след батирана топка, без да има принос от грешка на полевите играчи.
– Общ Брой Бази (Total Bases – TB) – Са общия брой бази до които даден батър е стигнал. Хоум Рън се брои за 4.
– Рънове + Принос към рънове (Runs – R, Runs Batted In – RBI) – Са бройката рънове на даден батър и бройката рънове за които те са допринесли с батирането си. Допринесените рънове не се броят в ситуациите където батъра батира топката в земята и дефанзивните играчи постигнат двоен аут (Double Play).
– Удари, Рънове, Допринесени Рънове (Hits – H, Runs – R, Runs Batted In – RBI) – Сумата на удари, рънове и рънове за които батъра е допринесъл.
– Страйкаути (Strikeouts – SO) – Бройката батъри елиминирани с 3 страйка.
– Неосъществени рънове (Pitcher Earned Runs) – Бройката рънове които не са осъществени заради грешка предизвикана от питчъра.
- Баскетбол 3х3
Прилагат се общите правила.
- Баскетбол
9.1. Общи правила за Баскетбол
В случаите, където някой мач не приключи с равенство и въпреки това се играе продължение (за квалификационни цели), пазарите ще бъдат уредени на база резултата постигнат в редовното време.
9.2. Правила за специфични пазари
Кой ще отбележи Х-тата точка (+ПР) – Ако в срещата не бъде отбелязана упоменатата точка, всички залози ще бъдат анулирани.
Първи до Х точки (+ПР) – Ако срещата приключи без някой от отборите да достигне определения брой точки, всички залози ще бъдат анулирани.
Ще има ли продължение? – Печелившата селекция ще е ‘Да‘ ако срещата приключи при равен резултат в редовното време, независимо от това дали продължението се изиграе.
Домакин или Гост първи до Х точки – Броя точки трябва да бъде достигнат или надминат от избрания отбор, преди опонента им. Ако отборите не достигнат определения брой точки, всички залози ще бъдат анулирани.
Резултат по всяко време Д:Г – За да е печеливш даден залог, то резултата в срещата, на който и да е неин етап, трябва да е бил избраният в залога. Всички залози, за които резултата не е предвиден точно, ще бъдат уредени като губещи.
- Плажен Футбол
Прилагат се общите правила.
- Плажен Волейбол
11.1. Общи правила за Плажен Волейбол
Освен ако не е упоменато друго, всички пазари се предлагат за стандартния формат, без Златен Сет.
11.2. Във всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Боулс
12.1. Общи правила за Боулс
Ако играч се откаже, е дисквалифициран или не започне, всички залози на него ще бъдат анулирани, освен в ситуациите където изхода на пазара е бил определен.
12.2. Във всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Бокс
Прилагат се общите правила.
- Шахмат
Прилагат се общите правила.
- Крикет
15.1. Общи правила за Крикет
15.1.1. За Т20 и ODI срещи, трябва да бъдат изиграни минимум 90% от предвидените Оувъри за да се счита ининга за завършен и да бъдат резултирани залозите.
15.1.2. Ако среща завърши при равен резултат и организатора на срещата/турнира не обяви победител; или победителя е излъчен чрез хвърляне на монета или теглене, всички залози на неопределени пазари ще бъдат анулирани.
15.1.3. Наказания с 5 ръна не се зачитат за който и да е пазар за Оувър или Хвърляне. Правилото не важи за пазари включващи няколко оувъра.
15.2. Правила за специфични пазари
Победител (+СО) – В срещи афектирани от неблагоприятни метеорологични условия, залозите ще бъдат уредени в съответствие с официалния краен резултат.
Рънове отбелязани от Х-то хвърляне – Изхода ще бъде определен от бройката рънове, която ще бъде добавена към резултата на отбора от въпросното хвърляне. За резултиране на този пазар, всички нелегални (Wide) топки се броят за хвърляния. Рънове отбелязани от свободни удари (Free Hit) или рънове от повторение на свободен удар (Rebowled Free Hit) заради нелегално хвърляне, няма да се броят.
- Колоездене
16.1. Общи правила за Колоездене
Ако състезател не започне състезанието, или етап от него, за който се предлагат пазари, по медицински причини, всички залози за и срещу състезателя ще бъдат анулирани.
16.2. Правила за специфични пазари
Двубой (H2H) – СЕЗАМ може да предложи този тип залог както за цялото, така и за част от състезанието. Печелившия изход се определя на база кой от 2-та състезатели се е класирал по-напред в крайното класиране за състезанието или етапа.
- Дартс
17.1. Общи правила за Дартс
Центъра (Bullseye) се брои за червен сектор.
17.2. Във всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Хокей на трева
Прилагат се общите правила.
- Флорбол
Прилагат се общите правила.
- Футзал
Прилагат се общите правила.
- Голф
21.1. Общи правила за Голф
Всички пазари, които важат за повече от 3-ма състезатели, които изиграят 18 дупки и завършат с равен резултат, ще бъдат резултирани, като печалбите от тях ще бъдат разделени на бройката състезатели с равен резултат (Dead Heat).
21.2. Правила за специфични пазари
21.2.1. Двубой (H2H) – СЕЗАМ може да предложи този тип залог както за цялото така и за част от състезанието. Печелившия изход се определя на база кой от 2-та състезатели се е класирал по-напред в крайното класиране за състезанието или етапа.
21.2.1. Ако състезателите в двубоя отпаднат от състезанието, за победител се определя този, който се е класирал за по-късен етап от състезанието.
21.2.3. Ако състезателите в двубоя отпаднат в същия етап от състезанието, за победител се определя този, който се е класирал по-напред в крайното класиране за етапа.
21.2.4. Ако състезателите в двубоя завършат на едно и също място в крайното класиране, резултата се счита за равен и ако този изход не е бил предлаган, залозите ще бъдат анулирани.
- Хандбал
Прилагат се общите правила.
- Хокей на лед
23.1. Общи правила за Хокей на лед
23.1.1. С цел резултиране на срещата, ако победител е излъчен чрез изпълнение на дузпи, ще бъде добавен 1 гол за победителя от изпълнението на дузпи за крайния резултат. Това правило важи за всички пазари включващи продължения и/или дузпи.
23.1.2. Пазарите за третини ще индикират за коя третина се отнасят и ще бъдат резултирани на база резултата постигнат в нея. Пазари за третата третина, освен ако не е упоменато друго, не включват продължения или дузпи.
23.2. Правила за специфични пазари
23.2.1. Да отбележи по всяко време и да направи точка
- Всички играчи се считат за участващи. Ако играч, който не е в списъка на пазара, отбележи гол или направи точка, това не влияе на залозите за други играчи.
- Залозите за играчи напуснали пързалката по медицински причини или играчи извадени от мача остават валидни независимо от тези обстоятелства.
23.2.2. Следващ метод на отбелязване
– Even Strength – Гол отбелязан докато и двата отбора са в пълен състав.
– Power-Play – Гол отбелязан от отбор с числено превъзходство
– Short-Handed – Гол отбелязан от отбор с играч/и по-малко.
– Penalty Shot – Гол отбелязан от дузпа.
– Empty Net – Гол отбелязан от отбора водещ в резултата, в ситуация където вратарят на изоставащия отбор бива ползван като офанзивен играч. Всички голове отбелязани по този начин се считат за Empty Net, независимо от бройката играчи на пързалката.
– No Goal – Без гол
- Спидуей
Прилагат се общите правила.
- Песапало – Финландски бейзбол
Прилагат се общите правила.
- Билярд
Прилагат се общите правила.
- Ръгби Юниън, Лига, и 7 (Sevens)
Прилагат се общите правила.
- Снукър
28.1. Общи правила за Снукър.
При повторение на фрейма, неопределените залози остават отворени.
28.2. Правила за специфични пазари
Фалове и свободни топки не се взимат предвид за 1-ви/Следващ вкаран цвят.
- Скуош
Прилагат се общите правила.
Правила за специфични пазари
Официално отнетите точки ще важат само за неопределените пазари.
- Тенис на маса
Прилагат се общите правила.
- Волейбол
31.1. Общи правила за Волейбол
Освен ако не е упоменато друго, всички пазари се предлагат за стандартния формат, без Златен Сет.
31.2. За всички останали случаи се прилагат общите правила.
- Тенис
32.1. Общи правила за Тенис
32.1.1. При оттегляне на един от играчите, всички неопределени пазари ще бъдат анулирани.
32.1.2. В ситуации, където съдията отсъди точка или гейм за нарушение, всички залози за дадения гейм остават валидни.
32.1.3. При забавяне породено от лошо време, проблеми с осветлението и др., всички залози остават валидни и ще бъдат резултирани след доиграването/изиграването на срещата.
32.1.4. Залозите остават валидни при следните ситуации:
– Промяна в графика (включително ден и час)
– Промяна на мястото на провеждане на срещата
– Промяна от закрит на открит терен и обратното
– Промяна на настилката, преди или по време на срещата
– Ако мач, по каквато и да е причина не се състои в рамките на турнира, или се състои извън неговите рамки, всички залози ще бъдат анулирани.
– Ако състезателите са представени неправилно, си запазваме правото да анулираме залозите.
32.2. Правила за специфични пазари
32.2.1. За всички пазари отнасящи се за изиграни геймове, тай-брейкът ще се брои за 1 гейм.
32.2.2. Ако мач тай-брейк се играе като метод за определяне на победител в среща с формат 2 от 3, то той ще се счита за 3-ти сет.
32.2.3. Всеки тай-брейк или мач тай-брейк се счита за 1 гейм.
- Водна топка
Прилагат се общите правила.
- Борба – Класически и Свободен стил
Прилагат се общите правила.
- Зимни спортове– Алпийски ски, Ски скокове, Ски бягане, Ски свободен стил, Ски северна комбинация, Биатлон, Скелетон, Луж, Бобслей, Шорттрек, Кънки, Фигурно пързаляне и Сноуборд
35.1. Прилагат се общите правила.
35.2. Правила за специфични пазари
35.2.1. За премач пазари, ако събитие е отложено или отменено и не започне или не завърши в рамките на 72 часа от оригиналния стартов час, всички залози ще бъдат анулирани.
35.2.2. За пазари На Живо, ако събитие е прекъснато и не се възобнови в рамките на 48 часа, всички залози ще бъдат анулирани.
- Формула 1
36.1. Общи правила за Формула 1
36.1.1. Освен ако не е упоменато друго, резултата при церемонията по награждаването се приема за краен.
36.1.2. При отсъждане на пълни точки за състезание, всички залози ще бъдат уредени в съответствие с резултата от него, независимо от продължителността му.
36.1.3. Ако един или повече състезатели стартират от пит лейна те ще се водят накрая на стартовата решетка.
36.2. Правила за специфични пазари
36.2.1. Победител (отбор), Топ Х (отбор), Двубой – Отбор (H2H) се резултират на база кола на кой отбор се е класирала по-напред в състезанието, независимо от шофьора.
36.2.2. 1-ви да се оттегли – Отборът, който първи оттегли една от колите си, е печелившият изход. Възможно е един и същи състезател да е както първият оттеглил се, така и първият в бокса.
36.2.3. 1-ви в бокса – Отборът, който първи вкара една от колите си в бокса, е печелившият изход. Възможно е един и същи състезател да е както първият в бокса, така и първият оттеглил се.
36.2.4. Пазари за изпреварване
– Пазарите се уреждат на база крайната бройка изпреварвания направени от отбор/състезател.
– Мястото след изпреварване трябва да бъде запазено до края на текущата обиколка, за да се брои изпреварването.
– Изпреварвания по време на 1-та обиколка не се броят.
– Изпреварвания на коли в обиколката, в която те биват оттеглени, не се броят.
– Изпреварвания на състезатели затворени с обиколка, не се броят. Както и изпреварвания от тяхна страна спрямо състезателя, който ги е затворил с обиколка.
– Пазари за най-бърза обиколка – Победител е състезателят, който направи най бързата обиколка, за определената обиколка, брой обиколки или състезанието.
– Двубой (H2H) и победител от група състезатели – Ако всички състезатели се оттеглят в същата обиколка, пазарите ще бъдат анулирани. Това важи и когато един или повече от състезателите се оттеглят в загряващата обиколка.
– За финиширали се считат само състезателите преминали през маркировката, когато сесията се счита за приключена.
- Кърлинг
Прилагат се общите правила.
- Кабади
Прилагат се общите правила.
- Ветроходство
Прилагат се общите правила.
- Олимпийски игри
Прилагат се общите и специфични правила за спортовете, които са част и от Олимпийските игри.
- Хърлинг
Прилагат се общите правила.
- Галски Футбол
Прилагат се общите правила.
- Мотоциклетизъм
Прилагат се общите правила.
44.1. Правила за специфични пазари
Двубой (H2H) – Всички залози ще бъдат анулирани ако всички състезатели представени в двубоя се оттеглят в същата обиколка. Това важи и ако един или повече състезатели се оттеглят в загряващата обиколка.
- Ринк Хокей
Прилагат се общите правила.
- Лакрос
Прилагат се общите правила.
- Вдигане на тежести
Прилагат се общите правила.