- Общи игрални условия и правила
- Специфични правила
- Правила - Спорт
- Талон Спорт
- Талон - Виртуален футбол
- Правила - Виртуален футбол
- Рекламации
- Системи за комбиниране
- Създай залог
- Политика за защита на личните данни
- Политика за бисквитите
- Отговорен хазарт
- За нас
- Контакти
- Задължителни игрални условия и правила
- Видове коефициенти
- Лиценз
Рекламации
Участниците в игрите на „Сезам онлайн“ ЕООД, които не са съгласни с размера на определените печалби, могат да подават рекламации по следния ред:
- Свързване с Хелп деск:
Обадете се на телефона на Хелпдеск (02 90 66 432) и предоставете необходимата информация за залога, която ще позволи той да бъде идентифициран в Централната компютърна система на „Сезам онлайн“ ЕООД.
- Обратна връзка:
След като бъде извършена проверка, екипът на Хелп деск ще се свърже с вас, за да ви уведоми за резултатите.
- Подаване на писмена рекламация:
Ако не сте съгласни с резултатите от проверката, можете да подадете писмена рекламация на имейл claims@sesame.bg . В имейла трябва да включите:
– Описание на претенцията;
– Вашето име и телефон за контакт;
– Снимка на квитанцията за потвърждение на залога, по който възразявате.
Важно: Рекламации се приемат в срок до 45 дни от датата, на която залогът е бил определен като печеливш или непечеливш.
- Отговор на рекламацията:
В рамките на 14 дни от подаване на рекламацията по имейл, ще получите отговор от „Сезам онлайн“ ЕООД.
- Представяне на оригинална квитанция:
При основателна рекламация, ще трябва да изпратите чрез куриер оригиналната квитанция, по която възразявате, на адреса на компанията. Също така, е необходимо да предоставите данни за банковата си сметка, за да може да бъде изплатена дължимата сума.
- Спорове:
Ако не сте съгласни със становището на „Сезам онлайн“ ЕООД, се изготвя протокол, който описва предмета на спора и мненията на двете страни. Този протокол изпращате до НАП в тридневен срок от датата на съставянето му в електронен формат и/или на хартиен носител