Рекламации 

Участниците в игрите на „Сезам онлайн“ ЕООД, които не са съгласни с размера на определените печалби, могат да подават рекламации по следния ред: 

  1. Свързване с Хелп деск:

Обадете се на телефона на Хелпдеск (02 90 66 432) и предоставете необходимата информация за залога, която ще позволи той да бъде идентифициран в Централната компютърна система на „Сезам онлайн“ ЕООД. 

  1. Обратна връзка:

 След като бъде извършена проверка, екипът на Хелп деск ще се свърже с вас, за да ви уведоми за резултатите. 

  1. Подаване на писмена рекламация:

Ако не сте съгласни с резултатите от проверката, можете да подадете писмена рекламация на имейл claims@sesame.bg . В имейла трябва да включите: 

   – Описание на претенцията; 

   – Вашето име и телефон за контакт; 

   – Снимка на квитанцията за потвърждение на залога, по който възразявате.

Важно: Рекламации се приемат в срок до 45 дни от датата, на която залогът е бил определен като печеливш или непечеливш. 

  1. Отговор на рекламацията:

В рамките на 14 дни от подаване на рекламацията по имейл, ще получите отговор от „Сезам онлайн“ ЕООД. 

  1. Представяне на оригинална квитанция:

При основателна рекламация, ще трябва да изпратите чрез куриер оригиналната квитанция, по която възразявате, на адреса на компанията. Също така, е необходимо да предоставите данни за банковата си сметка, за да може да бъде изплатена дължимата сума. 

  1. Спорове:

Ако не сте съгласни със становището на „Сезам онлайн“ ЕООД, се изготвя протокол, който описва предмета на спора и мненията на двете страни. Този протокол изпращате до НАП в тридневен срок от датата на съставянето му в електронен формат и/или на хартиен носител